Poslední recenze (2 006)
Campton Manor (2024)
Retro mysteriózna kriminálka o detektívovi, ktorý má schopnosť komunikovať s duchmi a prípad ho zavedie do sídla Camptonovcov, kde pred 30. rokmi zomreli ľudia na novoročnej párty. Nízkorozpočtový, ale vcelku solídne spracovaný a odohratý film pre nenáročného diváka, resp. pre fanúšikov Shawna Robertsa. Slabé 3* so zavretými očami, ale náhodou mi to sadlo do (lenivej) nálady.
Cizinci: Kapitola 1 (2024)
Ja mám pôvodný The Strangers aj nepriame pokračovanie Prey at Night rád v podstate rovnako a aj keď tento remake / reboot samozrejme ťahá za kratší koniec, tak to nie je také slabé, aby to nemalo právo existovať. Harlin bol kedysi skvelý režisér, tu sa ukázal aspoň ako zručný remeselník a klobúk dole pred kameramanom, za to ako to nakrútil a za to, že v nočných scénach vidieť všetko čo treba. Pobavilo ma, že túto novú trilógiu natočili v Bratislave, takže má divák možnosť občas zahliadnuť slovenský komparz či povedomú lokáciu. Som zvedavý kam to posunú s Chapters 2 & 3 a či tá expanzia bude mať nejaký význam, ale toto bolo vcelku fajn.
Darkness of Man (2024)
Od tohto režiséra som ešte dobrý film nevidel, ale tento bol nakoniec lepší než sa zo začiatku zdalo. Van Damme vyzerá síce horšie než obvykle a prišlo mi, že ho upravili zbytočne viac a neprirodzene, ale aspoň film doručil to, čo ponúkal na posteri; teda JCVD v hlavnej úlohe a „darkness“ - keďže je to film fakt tmavý a temný, ako vizuálnym štýlom, tak postavami. Súboje bohužiaľ nie sú nič extra, ale zase to primárne ani akčný film nie je, skôr noirový thriller, ktorý sa miestami vlečie a má nevhodne zvláštny happyend. Ten mohli pokojne vynechať, ako aj zo 20 ďalších minút, no Van Damma mám stále rád, takže sa prikláňam k lepšiemu hodnoteniu.
Poslední deníček (35)
TOP Horory 2023
1. Thanksgiving
2. Scream VI
3. Malum
4. Suitable Flesh
5. Meg 2: The Trench
6. A Haunting in Venice
7. The Puppetman
8. My Animal
9. Consecration
10. The Conference
11. Kill Her Goats
12. The Jester
13. Sick
14. V/H/S/85
15. When Evil Lurks
16. Resident Evil: Death Island
17. It's a Wonderful Knife
18. There's Something in the Barn
19. The Pope's Exorcist
20. Deliver Us